lördag 4 december 2010

Radium, Suspect, Bikini Line och Deviant



Idag blev det knallblått för hela slanten! Kajalen Deviant har länge längtat efter en skuggkompis i samma färg, och nu är den nöjd! Jag testade att måla hälften/hälften av ljust och mörkt på ögonlocket utan att sudda eller markera globlinjen. Det blev väl sådär...


Jag har använt skuggorna Radium och Suspect från Urban Decay, kajalen Deviant från samma märke och Benefit Bikini Line som highlighter.

Knallblå Radium blir direkt en favorit hos mig. Tealblå Haight från igår går inte heller av för hackor... Vilken färg har ni på era ögonlock denna helgen?

9 kommentarer:

  1. Ingen skugga för min del, trist nog ;(

    SvaraRadera
  2. Åh vad glatt! :-) Jag har heller inte haft nån skugga idag, bara mascara och lite rouge - ett nytt rouge faktiskt som kom med posten häromdagen. Det kommer nog upp i bloggen när jag får skrivlust igen.

    SvaraRadera
  3. Jäkligt häftigt! Jag har ingen ögonskugga på mig alls idag, vi får se vad det blir imorgon.

    SvaraRadera
  4. Här är det MUS för hela slanten idag - cybershadow boarding & vanilla samt eyedust powerful :-)

    SvaraRadera
  5. Carina: Så är det ibland =)

    Ninni: Tack! Vad spännande med nytt rouge =)

    Des: Tack!!

    Lilla mig: Det låter snyggt!

    SvaraRadera
  6. Jag tycker det blev häftigt! Ja du, idag har jag inte haft ngt smink, igår var jag grön och guldig. Ska försöka lägga ut det sminket i veckan...

    SvaraRadera
  7. Emma P: Tack så mycket!! Guld och grönt låter lovande!

    SvaraRadera
  8. MEN VILKEN FÄRG ÄR BIKINI LINE??? :)

    SvaraRadera
  9. Privy Counsellor: hehe, jag det kan man undra =) Den är den färg som syns igenom i locket, typ gräddvitgul.

    SvaraRadera