tisdag 14 december 2010

Minilack från OPI Burlesque


Med i paketet från TransDesign var också denna förpackning med minilack från OPI:s Burlesque-kollektion. Knappt 8 dollar, helt sjukt billigt! Paketet innehåller färgerna The Show Must Go On!, Ali’s Big Break, Let Me Entertain You och Tease-y Does It. De ser fina ut allihop, men jag är lite besviken på att inte det orangea Take the Stage var med. (Oseriöst av mig att inte riktigt kolla när jag beställde, men så kan det gå!)


Visst är de fina?! Jag har redan hunnit prova några av dem, och bilder är på väg upp!

Uppdatering: Kom på att kittet ska gå att klicka hem i Sverige också, nämligen från Nails Body and Beauty för 216. Jag kan dock inte se dem där nu...

7 kommentarer:

  1. Minilack hos OPI - det har jag missat. Minilack är ju nästan bättre då man inte hinner tröttna på flaskorna

    SvaraRadera
  2. Oj! Däri finns tre av de OPI-lack som jag vill ha :) Är frakten dyr? Hur är leveranstiden?

    SvaraRadera
  3. Jag är helt kär i Ali's Big Break, Tease-y Does It och The Show must go on. Underbara! Grattis till ett bra köp!

    SvaraRadera
  4. Wow! Kan du inte ställa en miniflaska brevid en vanlig så jag får kolla storleken?

    SvaraRadera
  5. Shamrock: Japp, det finns! I alla fall på weben =) Jag är också väldigt förtjust i minilack!

    Carina: för ca 20 dollar får man 9 fullstora flaskor lack (4 minsar räknas som 2 vanliga). Denna gången kom lacken på ca en vecka, men fastnar man i, hrm, på vägen in i landet kan det ta bra mkt längre tid.

    Språkvårdaren: Tack! Det är verkligen superfina! Jag brukar sälla bli så till mig över OPI, men nu har det hänt =)

    Ninni: Bra idé, jag ska fixa inom kort =)

    SvaraRadera
  6. De är verkligen jättefina. Jag älskar alla glitterlacken också i den här kollektionen, men jag är fortfarande grymt skeptisk till OPI efter hela härvan där de hotade en massa bloggare.

    SvaraRadera
  7. Basteth: Jag måste erkänna att jag också känner viss skepsis...

    SvaraRadera