torsdag 16 december 2010

Little sins


Jag är inte säker på att ni gillar att jag envisas att med att blogga om sådant som är svårt att få tag på för oss här i Sverige, men jag kan inte låta bli! Denna söta ask med småUDDP:s finns att köpa hos Sephora. För 29 $ får man fyra stycken miniflsakor med vanliga UDPP, Sin (shimmering champagne), Eden (matte nude) och nya varianten Greed (pearly gold). Jag som gillar både originalet, Sin och alla sorters miniprodukter skulle mer än gärna slå till på detta kit. Vad tycker ni?

6 kommentarer:

  1. Jag har det (wihoo!) men blev sjukt besviken da de andra tre for det forsta inte haller lika bra som originalet, och for det andra att greed och sin ar for morka for mig! :(
    Eden ar min nya favorit, aven om den inte gor skuggorna lika intensiva som originalet, sa ar den sjukt fin bara i sig sjalv och man ser sjukt pigg ut med den runt ogonen.

    SvaraRadera
  2. De är min absoluta favorit primer. Har alla utom Greed klart man vill testa den.

    SvaraRadera
  3. Maggie: Vad spännande att du testat dem alla! Det låter inte bra att några är för mörka... Eden låter ju dock väldigt intressant!

    Emma P: Jag har bara testat originalet och Sin, och jag håller med om att de verkligen är bra! Jag är också nyfiken på Greed, men blir lite skeptisk om Maggie säger att den är mörk...

    SvaraRadera
  4. Ja, det är så typiskt, det man helst vill ha finns inte i Sverige. Jag hade hoppats på att hitta det där kitet med en massa småmascaror från olika märken som Sephora har ibland, men det fanns inte i butik när jag var i NY såklart.

    SvaraRadera
  5. Nja, jag tycker att shadow insurance är bättre och har redan två vanliga minisar så kan inte säga att detta skapar ngt särskilt sug.

    SvaraRadera
  6. Ninni: Ja, så är det allt för ofta! Vad synd på maskarakittet, Sephora har ju sådana små kit med nästan allt, och de ser alltid så fina ut!

    Emma P: Där är vi ju helt oense =) SI funkar inte alls för mig! Det är ju å andra sidan tur att man inte vill ha allt man ser =)

    SvaraRadera