fredag 31 december 2010

Gott nytt år med Midnight Kiss!


Här ser ni übertjusiga guldlacket Midnight Kiss från China Glaze som prydde mina naglar på annandangen. En sann skönhet! Jag bombarderar er med bilder i utomhusljus, inomhusljus och med och utan blixt. På utomhusbilderna fick Lip Repair från Cliniderm agera stöd åt klorna, eftersom lackflaskan inte var med ute.


Midnight Kiss är utan tvekan det snyggaste gullack jag sett. Det finns även att beskåda hos mig tillsammans med två av de nya färgerna av Graffiti Nail Top från IsaDora i detta inlägget.



Nu återstår bara att se vilket lack som får sitta på ikväll, Midnight Kiss eller lika fina silerkollegan Cheers to you... Nu börjar det dra ihop sig till nyårsfest! Jag önskar oss alla ett riktigt underbart 2011! Gott nytt år kära bloggläsare!

3 kommentarer: