måndag 22 november 2010

Dagens öga: matt med Naked Palette




I morse plockade jag fram min Urban Decay Naked Palette och gick lös på de båda matta skuggorna Naked och Buck. Utöver dem använde jag ljusa Virgin som highlighter.


Jag använde också medföljande mörkbruna kajalen Whiskey och mineralrouget Peach Quartz från Maybelline.


Basen är ofta samma från dag till dag hos mig, det är mest skuggor, rouge och kajal som växlar. Här ser ni: Sun Radience Skintone Perfector i Honey Glow från Lumene (som jag blandar tunt i min dagkräm), Urban Decay Eyeshaow Primer Potion, IsaDora WigWham Mascara och YSL Touche Èclat.

5 kommentarer:

  1. Riktigt fint! Jag använde nakedpaletten både i fredags och i lördags, men de matta skuggorna har jag inte testat än...

    SvaraRadera
  2. Du är så fin i de här brunanyanserna.

    SvaraRadera
  3. Sminkan: Tusen tack!

    Linda: Tack!

    Emma P: Tack! De matta är riktigt bra! Ovanligt lättjobbade för att vara just matta.

    SminkJante: Tack!

    SvaraRadera