tisdag 23 november 2010

Blått dagens öga, eller Var är ljuset?


Här är dagens öga! Det var naturligtvis finare i verkligheten, mindre attackskimrigt och mer mörkblått. Dumma höstmörker!


Utöver basgrejorna, använde jag rouget Baked to Last i färgen 02 Coral från The Body Shop, den ljusa skuggan Bikini Line från Benefit, den mörkblå skuggan ur förra julens Cliniquepalett och kajalen Superfine Liner for Eyes i 02 Midnight (Jag försökte länka till denna, men hittar ingenstans. Hoppas att den inte har utgått ur sortimentet!).

7 kommentarer:

  1. Det är otroligt svårt att fota nu när det är så mörkt. Det ser i alla fall riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  2. Väldigt väldigt fint! :) Gillar toningen i utkanten av locket.

    SvaraRadera
  3. Härlig sminkning, älskar att det ser lite sådär stormigt ut! Håller fullkomligt med om det där med ljuset, det är hopplöst nu, jag försöker fota mycket de dagar jag jobbar hemma och kan få lite ljus vid fönstret. Annars lämnar man ju hemmet när det är mörkt och kommer hem när det är lika mörkt... deprimerande!

    SvaraRadera
  4. Lina: Ja =( Tack =)

    Honi: Tack!

    Ninni: Tackar! Ja, det är verkligen deppigt =( Jag tänker nog plocka fram lite stjärnor o ljusstakar redan innan helgen...

    SvaraRadera
  5. Attackskimrigt!! :D
    Det ser jättefint ut!

    SvaraRadera
  6. Ser urfint ut! Håller med om mörkret, jättesvårt att fota :(

    SvaraRadera
  7. Sminkan: Tack!

    Josephine: Tack! Ja :(

    SvaraRadera