lördag 30 oktober 2010

Clinique-gwp på Åhléns


Dagens tips: Denna fina Clinique-gwp finns just nu på Åhléns. I skrivandes stund har jag superbråttom, men kanske hinner jag uppdatera med innehållet senare. Tills dess får ni hålla till godo med bilden!
Uppdatering:
Rinse Off Foaming Cleanser
Dramatically Different Moisturizing Lotion
High Impact Mascara, min favvomaskara i miniformat, perfekt!
Long Last Lipstick i Creamy Nude
Moisture Surge Extend Thirst Relief
Color Surge Eye Shadow i Sparkling Sage
Sparkle Skin Body Exfoliating Cream, en riktigt lyxig tub i necessärformat.
Hoppas ni har en bra helg!

3 kommentarer:

  1. Jag tittade på den när jag var på Åhlens häromdagen, tycker den var helt ok. Tuben med Rinse off foaming cleanser var faktiskt rätt rejält stor. Denna gången blir det inget köp för mig dock av naturliga orsaker... har ju precis fyllt förråden.

    SvaraRadera
  2. Vilket kit. Gillar du Clinique? Vet inte om jag vågar säga det högt, men jag har aldrig testat deras produkter

    SvaraRadera
  3. Ninni: Ibland måste man hålla sig lite =)

    Shamrock: Om jag gillar Clinique?! Det är faktiskt mitt absoluta favoritmärke! Jag är nog lite partisk där, men just Cliniques hudvård och smink har jag använt sedan i högstadiet och jag blir sällan besviken. Det är ingen slump att det blev just Clinique jag fastnade för, min mamma har också en rejäl samling. Jag gillar många andra märken också, men just Clinique återkommer jag ofta till. De var väldigt tidigt ute med parfymfritt och allergitestat osv, passar mig perfekt! Passa på att testa nu, vetja =)

    SvaraRadera