lördag 9 oktober 2010

611 Muddy Water



Ikväll blir det arkivinlägg. Jag är nämligen på galej som började redan vid lunch. Här ser ni ett till av Rock Chic-lacken från IsaDora, nämligen Muddy Water. Muddy Water är en obestämbar grålila nyans. Den är mörkare och mindre röd än kusinen Bare Fudge. Jag trivs klart bättre i Muddy Water, det är ett riktigt snyggt lack! Kvaliteten är, som alltid med IsaDoras krämlack, strålande. Här har jag målat endast ett lager.

Här kan ni se Muddy Water i en YSL-inspirerad funky french. Hoppas att ni också har en kul lördag, vi ses imorgon!

8 kommentarer:

  1. Ruskigt snygg nyans! Ska jag nog köpa, kommer passa till mkt i höst!
    Trevlig kväll :-)

    SvaraRadera
  2. Det lacket har jag också, riktigt snyggt.Jag är riktigt hooked på den dammiga och smutsiga lacktrenden.

    SvaraRadera
  3. Josefine: Tack! Gör det, det passar verkligen till det mesta!

    Linda: Då passar ju Muddy Waters perfekt! Jag är inte helsåld på hela trenden, men just MW o jag trivs bra ihop.

    SvaraRadera
  4. Kul med galej:) Lacket tycker jag är sådär, jag är inte så förtjust i såna färger...

    SvaraRadera
  5. Underbar nyans det där. Nu ska jag testa Combat Khaki:)

    SvaraRadera
  6. Emma P: Ja, det är alltid kul =) Jag är inte helsåld på trenden i stort, men detta lacket trivdes jag bra med!

    Käthe: Tack =)

    Sura tanten: Kul att du gillar det! Combat Khaki är rejält mycket finare tycker jag, ni kommer at trivas ihop =)

    SvaraRadera
  7. Muddy water är fint, gillar att det inte är så brunt som många andra leriga lack. Det är en elegant färg.

    SvaraRadera