torsdag 16 september 2010

Vitaminmixtur


Med detta vitaminpillret försökte jag bota min förkylning igår. Det funkade delvis, jag kunde åtminstone jobba hjälpligt idag. Mixturen bestod i två delar Brite Bird, en del Urban Decay, en del Stila, en del Clinique och en del IsaDora.


Ur Sanfiedorepaletten har jag använt den gröna skuggan (yttre halvan av ögonlocket) och ur Brite Bird Bjooti ligger en blandning av alla färgerna (inre halvan av locket). Smudge Pot Kitten är grund, Covet är eyeliner och WigWham är maskara. Rouget är nya fina Quick Blush i Peach-in-a-Pinch. (Sorry för trist produktbild, det hann skymma.)

8 kommentarer:

  1. Åh vad härligt med lite färg. Jättesnyggt! Hoppas det hjälpte mot förkylningen. ;)

    SvaraRadera
  2. Urfräscht, älskar färgerna! Krya på dig...

    SvaraRadera
  3. Ja, den där blev man ju glad av! :-)

    SvaraRadera
  4. Jäkligt snyggt öga! Härliga färger! Jag ska till jobbet imorgon jag med! Hurra för det!

    SvaraRadera
  5. Fina pigga färger. Krya på dig.

    SvaraRadera
  6. Jättefina färger :) Glatt och snyggt! Krya på dig!

    SvaraRadera
  7. Tina: Tack snälla! Det hjälpte nog faktiskt lite =)

    Emma P: Tack snälla du =)

    Des: Tack!

    Ninni: Vad kul att höra!

    Sminkan: Tack! Heja oss =)

    SminkJante: Tack så mkt!

    Honi: Tack =)

    SvaraRadera