fredag 24 september 2010

Urban Decay Naked hos mig!


Genom alldeles oerhört snäll kompis har jag lyckats lägga vantarna på en av höstens hetaste paletter; nämligen Urban Decay Naked Palette. Paletten innehåller ögonskuggor av bästa Urban Decay-kvalitet och en duokajal med svarta Zero i en änden och nya bryna färgen Whiskey i andra. Det följer också med en liten Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.


Skuggorna är Virgin (satin chamois), Sin (champagne shimmer), Naked (matte buff nude), Sidecar (cocoa with golden sparkle), Buck (matte nutmeg), Half Baked (bronze), Smog (coppery chocolate bronze), Darkhorse (bronze with golden finish), Toasted (rich copper), Hustle (plum bronze satin), Creep (onyx with golden sparkle) och Gunmetal (gray with silver sparkle).


Skuggorna ser extremt fina ut. Jag gillar blandningen av färger, och att dr finns både matta och skimriga skuggor. Gunmetal har länge varit en av mina favoriter i kajalform, så jag ser särskilt fram emot att hugga i på den som skugga.


Eftersom Whiskey är ny tar vi en extra liten titt på den!

Vad tycker ni om paletten? Ska ni slå till på en egen? (Den släpps även i England så småningom, och då blir en lättare för oss att få tag på.)

16 kommentarer:

  1. Jag tittade på den när jag var på Sephora i NY, den såg verkligen superfin ut! Nästan så jag borde slagit till... men då hade jag redan köpt de två andra paletterna så jag fick inte för mig själv. Men underbar - det är den!

    SvaraRadera
  2. Ninni: Ja, underbar är ordet! Men paletterna du haffade är också grymt fina!

    SvaraRadera
  3. så fin ska kolla efter denna!

    SvaraRadera
  4. Den ser fantastiskt fin ut! Jag är tack och lov inte så förtjust i UD's ögonskuggor, även om jag har en del, så jag kan stå emot köpimpulsen även om den absolut kommer hoppande när man ser bilden. :D

    SvaraRadera
  5. Jag gillar inte riktigt när skuggorna är så där smala, jag får inte plats med penseln då. Hustle ser dock grymt fin ut, den vill jag ha!

    SvaraRadera
  6. Oj oj oj vad fin den ser ut. Jag vill också!!!

    SvaraRadera
  7. Nu blir jag riktigt avundsjuk. Ser nu fram mot nya spännande make up:er här på sidan

    SvaraRadera
  8. Lucky you, vill verkligen lägga vantarna på ett eget exemplar!

    SvaraRadera
  9. Jag är grön av avund, flämtar efter luft och har fortfarande munnen vidöppen och uppspärrade ögon! lyckliga dig!!! Fast jag har nog bestämt mig för att satsa på book of shadows istället. Fast om denna verkar kul när du använder den kanske jag vill ha båda:)

    SvaraRadera
  10. Nu när jag hunnit lugna mig och läst texten så kan jag säga att jag nog kommer köpa när den kommer till england:D

    SvaraRadera
  11. Åh, så fin! Skulle gärna lägga vantarna på en själv.

    SvaraRadera
  12. Perfekt palett till dig:) Härligt att du fick tag på den.

    SvaraRadera
  13. EmLa82: Gör det!

    Sminkan: Jag är ju nästan alltid sugen på just UD, men den där köpimpulsen är väldigt lättstimulerad ibland =)

    Des: Jag brukar tycka att det är ok med denna bredd, men det är förstås individuellt. Hustle är väldigt fin!

    maRyya: Thank u! I'll take a look at yours asp!

    Tina: Den väcker verkligen begär =)

    Shamrock: Jag lovar att visa så många som möjligt!

    Sofia: Det går förhoppningsvis via ASOS o HqHair när de släpps i UK!

    Emma P: Ha ha =) Det är en palett med stor inverkan =) Tänk om du man kan ha sån tur att man lyckas haffa båda + ngt mer när det är ta tre för två på Boots...

    Nailtastic: Jag tror inte att du kommer att ångra dig om du gör det =)

    SminkJante: Ja! Jag är så glad! Min snälla kompis har släpat den runt hela USA, bokstavligt talat.

    SvaraRadera
  14. Ohh jag vill också ha!!! Tycker att det dröjer alldeles för länge tills denna släpps i England, vill ju ha den nu!!!!
    Den ser otroligt fin ut, jag kommer att slå till på denna så fort den har släppts på de brittiska webshoparna!

    SvaraRadera
  15. Josephine: Tack =)

    Lina: Du gör helt rätt i att lägga vantarna på denna så fot du kan. Ni kommer att trivas ihop =)

    SvaraRadera