torsdag 30 september 2010

Två gånger militärgrön Naked


Idag blir det två Naked-ögon till priset av ett. Jag har nämligen använt exakt samma produkter två dagar i rad. På översta ögat har jag krämskuggan Seaweed Green tillsamman med grönbruna Darkhorse och kajalen Stash. Jag hade egentligen tänk använda fler skuggor, men stannade vid detta eftersom jag gillade det. Vad tycker ni?


I den andra varianten löpte jag linan ut som planerat, med Darkhorse, Smog, Half Baked och Virgin. Seaweed Green under även här. Lite beslöjad blick här, men skuggorna syns nog hyfsat!


Superbalanced Powder Makeup spf 15 Mineral Rich Formula från Clinique, IsaDora Waterproof Cream Eye Shadow i Seaweed Green, High Impact Curling Mascara, YSL Touche Èclat, Quick Blush i Peach-in-a-Pinch, Urban Decay Naked Palette och kajalen Stash från samma märke.

10 kommentarer:

  1. Det där är en av dina bästa nånsin! Wow vad fint!

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt, så fint skimmer! jag sa nog det igår med, men det är ju det:)

    SvaraRadera
  3. skimrigt och lite mustigt på ngt vis, himla fint!

    SvaraRadera
  4. Riktigt snyggt. Palletten ser helt ljuvlig ut. Jag har en av deras "books" och älskar skuggorna. Så underbara =)

    SvaraRadera
  5. Så himla fint, riktigt läckert! :D

    SvaraRadera
  6. Det här var ruskigt snyggt, faktiskt! Riktigt läckert!

    SvaraRadera
  7. Ninni: Tack snälla!

    Emma P: Tack! Skimret är fantastiskt =)

    Des: Tack!

    Linda: Tack! Det kände jag också, kommer att köra en del på detta i höst!

    Sminkhornan: Tack! Ja, de är tokbra!

    Honi: Tack =)

    Basteth: Tack snälla =)

    SvaraRadera