lördag 11 september 2010

Perfect Powder Blush 02 Cool Pink



Jag har varit ouppmärksam och skrivit i tidigare inlägg att rouget jag fick från IsaDora är Bare Berry från Rock Chic. Det stämmer inte alls! Vid närmare granskning visar det sig att det är Perfect Powder Blush i 02 Cool Pink jag förärats. Det passar mig alldeles utmärkt! När jag fortfarande trodde att det var Bare Berry jag testade blev jag förvånad över att det passade mig så bra. Att Cool Pink passar perfekt känns mer rimligt!


Cool Pink är verkligen ett übersnyggt rouge. Hoppas att det framgår av mina swatches här! Rouget är swatchat på bar hud på handryggen. Bilderna är klickbara.

2 kommentarer:

  1. Det ser så himla fint ut! Jag är inte så mycket för rouge som drar åt brunt, jag menar, man blir ju inte brun när man rodnar. Därför är sånna här nyanser perfekta! Det liknar mitt favvorouge fr Bobbi Brown i färgen tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Ninni: Jag tycker precis som du om bruna rouge, det är faktiskt en av de få saker jag anser vara riktiga no-nos i sminkväg.

    Ditt BB-rouge är verkligen fint! Detta kanske är ett bra budgetalternativ?

    SvaraRadera