tisdag 21 september 2010

På klorna: Grape Jam



Sedan igår morse bär jag IsaDoras 631 Grape Jam från Rock Chic på klorna. Ni har redan skymtat det på mina YSL-tippar, men jag vill visa det som helmanikyr också. Visst är färgen fin? Lite ovanlig hos mig, men jag gillar den. Bättre än lerlack, tycker jag. Grape Jam täcker riktigt bra med bara ett lager. Här har jag dock två, men inget överlack. Underlacket är, som nästan alltid Essies 3-way glaze. Lacket ser lite matt ut på mina bilder, men det stämmer inte med verkligheten.

8 kommentarer:

  1. Väldigt fin höstfärg. Isadora är inte så dumma alltså...

    SvaraRadera
  2. Superfint! Kom att tänka på att jag nog har ett otestat lack i ungefär den nyansen... kanske kommer snart! :-)

    SvaraRadera
  3. Härlig färg. Lite åt rödvinshållet men ändå inte...

    SvaraRadera
  4. Emma P: Tack! Nej, deras lack är riktigt bra!

    Ninni: Tack! Det låter lovande =)

    Shamrock: Tack! Du har helt rätt i rödvin! De påminner absolut om ett blåtonat lite tunnare vin!

    SvaraRadera
  5. Har letat efter just det lacket, men det har varit slutsålt överallt dr jag har kollat :(

    SvaraRadera
  6. Carina: Vad synd! Hoppas att du hittar det!

    SvaraRadera