torsdag 16 september 2010

Nyheter


Idag har jag varit på jobbet. Jag var egentligen inte tillräckligt frisk, men skulle hålla en utbildning. Inte helt smart med tanke på hur trött jag är nu! På vägen hem var det dessutom ovanligt mycket pendlarstrul, så jag belönade mig själv med en en Damernas Värld. I den fann jag bland annat två spännande saker: Annonsen ovan, en ny dagkräm från Natuvive med aloe, äpple och SPF. Högintressant!

I tidningen fanns också en minimascara från Clarins. Det var väldigt länge sedan jag testade något från Clarins, så det ska bli spännande!

3 kommentarer:

  1. Jag älskar sånt och är nyfiken på den mascaran! Men jag får bara inte köpa den tidningen med tanke på att jag nu har sisådär sju-åtta oöppnade mascaror i förrådet och tre olästa tidningar på mitt nattduksbord... stopp nu Ninni!

    SvaraRadera
  2. Nyfiken på mascaran.. Hört mycket gott om den så :) Blir kul att se vad du tycker!

    SvaraRadera
  3. Ninni: Ha, ha. Din maskarakvot är nog fylld för ett tag =)

    Honi: Jag återkommer =)

    SvaraRadera