lördag 25 september 2010

Neutralt med Urban Decay Naked Palette



Här ser ni första sminkningen med nya Nakedpaletten. Jag gjorde en neutral variant i flygande fläng på väg till jobbet. Det är skuggorna Virgin (lite skimmer), Naked (matt) och Buck (matt) som är med.


Kort presentation idag: Nakedpaletten, rouge från Clinique, concealer från YSL, UDPP och Clinique-maskara.

Ikväll har jag testat en mer dramatisk variant, men den dyker upp imorgon. Nu ska jag och världens bästa Englandsgäst korka upp champagnen! Ha en trevlig lördagskväll ni också!

3 kommentarer:

  1. Så fint, hoppas att du gillar paletten! :)

    SvaraRadera
  2. En väldigt trevlig sminkning! Nu är jag nyfiken som bara den, hur var första intrycket av paletten? eller ja, det kanske är andra, första intrycket är väl egentligen det visuella första mötet:)

    SvaraRadera
  3. Josephine: Tack! Jag gillar den massor!

    Emma P: Tack! Intrycket är mycket positivt! Jag har swatchat, och så fort jag hinner ska jag dela med mig. Skuggorna är väldigt bra, och där finns ingen glitterproblematik.

    SvaraRadera