måndag 13 september 2010

Mint och grått på ögat


Nu kommer den utlovade mintsminkningen! Med dessa ögon matchade jag mina mintnaglar x 2 i förra veckan. Lite ovanligt för mig är att jag glömt eyeliner och istället fick måla den svarta skuggan i Smoky Eyes längs med övre fransraden. Det funkade riktigt bra!


Jag har använt de tre skuggorna som syns ur Smoky Eyes-paletten och den gröna ur Cupcake Matte. Båda paletterna kommer från IsaDora.

Kvällens tips: Surfa in på Daisy Beauty och ta del av de 897 recensionerna. Fantastiskt härlig läsning!

10 kommentarer:

  1. Jättefint och härligt mintchokladaktigt! .)

    SvaraRadera
  2. Håller med. Påminner verkligen om mintchoklad

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt! Jag gillade den lite rökiga eyelinern. Väldigt fint att göra på det sättet.

    SvaraRadera
  4. Finfint! Grått och mint är snyggt tillsammans...

    SvaraRadera
  5. Riktigt tjusigt :) Gillar den mörka skuggan som eyeliner!

    SvaraRadera
  6. Kanonfint. Jag har slutat med kajal & eyeliner pennor. Kör bara skuggor längs fransraderna. Tycker det blir mjukare.

    SvaraRadera
  7. Shamrock: Nu blir jag också godissugen...

    Sminkan: Tack! Ja, det får nog bli fler gånger =)

    Emma P: Tack! Ja det är en bra kombo!

    Honi: Tack! Ja, det blev otippat bra!

    SminkJante: Tack! Jag ska nog också köra lite mer på det!

    SvaraRadera
  8. Fint värre! Jag måste bli bättre på att fukta skuggorna då kan man ju göra allt möjligt och använda dem till t ex eyeliner. Tänk vilka möjligheter!

    SvaraRadera
  9. Ninni: Tack! Ah, fukt, det har du rätt i! Jag körde utan här, men möjligheterna blir säkert ännu fler om man fuktar!

    SvaraRadera