måndag 13 september 2010

Finaste Clinique-gwp:n från NY


Finaste Ninni har precis varit i New York (spana in hennes fynd här!), och på självaste skönhetsmeckat Bloomingdales var hon snäll och shoppade två Cliniquesaker till mig. Jag hade önskat All About Eyes Serum och Quick Blush i Peach-in-a Pinch (jag har suktat efter en ett bra tag!). Cliniquegåvorna i USA är magiskt stora (minns ni den jag haffadeMacys i våras?), och turligt nog fanns där en riktigt fin även denna gången. I en specialdesignad väska från Milly fanns:
  • Take the Day Off Makeup Remover for Lids, Lashes and Lips
  • Youth Surge Night Age Decelerating Night Moisturizer
  • Palett med Colour Surge Eye Shadow i Frosted Blossom och Chocolate Chip och Blushing Blush Powder Blush i Iced Lotus
  • Lash Doubling Mascara
  • Lash Building Primer
  • Long Last Soft Shine Lipstick i Bamboo Pink
Paletten är så fin och och det ska bli spännande att testa allt! Givetvis återkommer jag så fort jag hunnit prova allt det fina! Serumet kommer att få jobba hårt på mina förkylningssvullna ögon.

5 kommentarer:

  1. Vilken galet fin premie! Jag hade också blivit sugen på att handla då...

    SvaraRadera
  2. Vilken tur! Tänk om man bodde i USA, farligt.... ;)

    SvaraRadera
  3. Emma P: Ja! Vi får hoppas att det kommer liknande premier här snart!

    Josephine: Ja, hur farligt som helst =)

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du gillade grejorna! Jag ska snart skriva om mina också! Min mamma köpte också erbjudandet, hon köpte en ansiktstvätt till sig och en likadan till sin syster. Så expediten hade fullt upp med oss! :-) I övrigt tyckte jag bara att Bloomingdales var dyrt och ganska trist. Macys var roligare.

    SvaraRadera
  5. Ninni: Tack snälla du för hjälpen med dem! Det låter som att ni haft en riktigt rolig sund vid Cliniquedisken =)

    När vi var på Macys var där så mkt folk att vi inte riktigt kunde ta oss fram, så jag behöver nog ordna ett återbesök där =) Bloomingdales är superdyrt, absolut, men gillar ändå ibland att insupa lyxen =)

    SvaraRadera