lördag 28 augusti 2010

Tequila gold och Snow white


Jag ska snart tänka ut en bra sminkning för en lördagskväll. Vad det blir kan jag förhoppningsvis visa imorgon. Nu visar jag istället en naturlig guldvariant från förra veckan. Jag utgick från skuggorna Tequila gold och Snow white ur Valley of the Stars mini iridescence kit från Benefit.


Utöver skuggorna i kittet från Benefit, använde jag Georgia och CORALista från samma märke, Touche Èclat från YSL, Urban Decay 24/7 glide-on eyepincil i Baked, High Definition Lashes från Clinique och Urban Decay Eyeshadow Primer Potion i Sin.


Närbild på Valley of the Stars mini iridescence kit från Benefit

8 kommentarer:

  1. Jättefint och härligt skimmer. Ska bli spännande att se vad du hittade på:)

    SvaraRadera
  2. Emma P: Tack! Jag vet inte om det blev så spännande i slutändan, men bilder kommer =)

    SvaraRadera
  3. mycket tjusigt, de där benefit- kittet skule inte sitta fel...

    SvaraRadera
  4. Linda: Slå till om du hittar den! Vad jag vet finns den inte i ordinarie sortiment, men rätt vad det är dyker den väl upp hos gubbarna =)

    SvaraRadera
  5. Linda: Och "tack", ville jag ju också säga =)

    SvaraRadera