torsdag 12 augusti 2010

Swatches på Too Faced Naked Eye Kit



Nu har jag äntligen hunnit swatcha Naked Eye Kit från Too Faced. De skira naturliga skuggorna är inte helt lätta att fåna på bild, men de är väldigt fina! Här ser ni dem på bar hud, målade i samma ordning som i asken. Hoppas att ni gillar bilderna!



Bilderna är tagna med och utan blixt i fönsterljus. Nu till skuggorna: In the Buff längst upp till höger är en matt benvit skugga. Pillow Talk skimrar svagt i en neutral griege färg och och Like a Virgin är mörkare gråbrun och matt. Birthday Suit skimrar i varmt ljusbeige, Satin Sheets är en champagnefärgad guldskugga med mycket metallskimmer och Unmentionables är en varmt mörkt grå skimmerskugga. I sista raden finns ljust rosaskimrande Pink Cheeks, kallt ljusbruskimrande Lap Dance och helmatta, kolsvarta Stiletto. (Bilderna är klickbara.)

6 kommentarer:

  1. Unmentionables och lapdance är helt min stil :)

    SvaraRadera
  2. Honi: Ja, de är hur fina som helst. Måste testa att kombinera dem!

    SvaraRadera
  3. Riktigt fina nyanser,unmentionables gillar jag :)

    SvaraRadera
  4. Lustigt att Satin Sheets, som ser så rosa ut på ytan, blir guldig på huden. Skuggorna ser himla fina ut överlag tycker jag!

    SvaraRadera
  5. Jag måste haaaa, nuuuu! Lär inte orka vänta på lön, jag får låna ihop cash av Boyfriend :)

    SvaraRadera
  6. Makeuponista: Unmentionebles är jättefin!

    Des: Ja, visst är det skumt =)

    Fröken Frodig: Way to go!

    SvaraRadera