tisdag 17 augusti 2010

Sensommarönskningar


Egentligen vill jag gärna hålla kvar sommaren så länge det bara går, men med alla fina höstnyheter som börjar synas kan jag tänka mig lite höst också! På min inköpslista finner vi:

Too Faced Leopard Love. Har ni sett någon med underbar palett till ansiktet?! Jag vill genast ha lite leokärlek!

När hösten kommer är det dags för en lite lite tyngre nattkräm. Jag satsar på Cliniderm Optimal Strenght Night Cream. (Jag har tidigare recenserat den här.)

Cliniques brynpenna Instant Lift for Brows har jag varit nyfiken på enda sedan i våras. Vid nästa Clinqueerbjudande smäller det!

IsaDora har verkligen lyckats skapa hysteri kring sina coola höstlack. Jag vill naturligtvis ha alla, men börjar nog med Graffiti Nails Black, om jag lyckas få tag på den.

Petrolkajal Eye Dramtizer Chubby Eyeliner, Lumene Natural Code. Dessa pennor är helt underbara! Jag vill egentligen ha alla färgerna här också, men kanske börjar med den petrolblå.

Vad ska ni slå till på inför höstens början?

6 kommentarer:

  1. Leopard love har jag kikat på ett x antal gånger, underbar! :)

    SvaraRadera
  2. Har precis handlat IsaDoras graffitilack. Kunde inte bestämma mig så jag tog en av varje, nu ska jag bara testa dem

    SvaraRadera
  3. Makeuponista: Ja, visst är den!

    Schamrock: Ny blir jag sjukt nyfiken på att se dem =)

    SvaraRadera
  4. Pennan ska jag med köpa tror jag. Nu när jag vet att den är återskruvningsbar:) Skulle behöva en ny favorit, då min gamla har utgått. jag har visserligen back ups så jag lär klara mig en bit in i nästa år, men man måste ju tänka framåt:)

    SvaraRadera
  5. Den lilla leoparden skulle gärna få flytta hem till mig! Mjau! :)

    SvaraRadera
  6. Emma P: Klart man ska tänka framåt =) Jag tror att den har stor favoritpotential!

    Kabuki: Instämmer. Mjau!

    SvaraRadera