fredag 27 augusti 2010

Mera naket med Too Faced och Clinique



Igår körde jag Day ur Naked Eye Kit från Too Faced igen. Så enkelt och så snyggt! Jag ber om ursäkt för maskarafläckarna. Så går det tydligen när man sminkar sig på jobbet, hrm...


Skuggorna heter In the Buff, Pillow Talk och Like a Virgin.


Utöver Naked Eye använde jag Long Last Glosswear i Airkiss, High Impact Curling Mascara och Quickliner for Eyes i Smoky Brown, allt från Clinique. Kajalen borde få pris för lång och trogen tjänst i necessären. Den var en av de första dyrare sminkgrejer jag köpte och nu är jag inne på mitt femte eller sjätte exemplar. Rekommenderas!

Med denna torsdagssminkning önskar jag er en trevlig fredag! Imorgon vankas det lördagsshopping här i bloggen. Vi ses då!

Uppdatering: Buhu! Jag har stukat foten riktigt ordentligt =( Himla trist att tillbringa fredagseftermiddagen på akuten, men skönt att inget är brutet. Hade varit trevligt att kunna förflytta sig dock....

11 kommentarer:

  1. Åh, vad spännande det ska bli med lördagsshopping. Du är så fin idag - naturligt som framhäver ögonen. Hur är läppglanset? Jag har inte testat den sorten.

    SvaraRadera
  2. Ninni: Tack snälla du! Läppglanset är kanon, skönt, inte för kladdigt och hållbart!

    SvaraRadera
  3. Frestare där! Fin vardagssminkning som gör mig ännu mer sugen på Naked eye.

    SvaraRadera
  4. Hoppas du blir bättre i foten snart!

    SvaraRadera
  5. Ja, vad trist med en fredageftermiddag på akuten. Hoppas du snart blir bättre i foten.

    SvaraRadera
  6. Des: Tack! Lite sympatier var precis vad jag behövde =)

    Sura Tanten: Ja, superlångtråkitgt. Tack!

    SvaraRadera
  7. Hoppas foten blir bättre, nu har du ju en superursäkt för nätshopping "Men jag kan ju inte gå till affären och köpa det jag vill ha!!" :D Krya på dig!

    SvaraRadera
  8. Honi: Tack! Hehe, nätshopping it is =)

    SvaraRadera
  9. Hoppas att foten blir bättre snart! Dden där paletten är så underbar, tack för att du fick in mig på det spåret!
    Snyggt vardagsminkning!

    SvaraRadera
  10. Lina: Tack så mycket =) Kul att du trivs med din!

    SvaraRadera