torsdag 26 augusti 2010

IsaDora Blue Jeans á la Miu Miu


IsaDoras Blue Jeans är ett av mina favoritlack. Så blankt och snyggt! Miu Miu-svalorna har jag länge gått och funderat på, men inte hunnit testa. Det var inte helt lätt!


Till svalorna har jag använt min fransk-manikyrpenna från Alessandro. Först blev jag missnöjd. Inte mest med att den vita färgen krackelerade lite lite, för det syns knappt, men med mina ytterst begränsade teckningstalanger. Missnöjdheten gick dock snabbt över, och sedan har jag känt mig fin hela dagen!


Blue Jeans är snyggt även för på egen hand...

10 kommentarer:

  1. Jag är imponerad av Isadoras formula, så krämig och täckande! Blue Jeans är fantastiskt snygg. Och dina Miu Miu-svalor imponerade på mig. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det blev jättesnyggt, både lacket och svalorna!

    SvaraRadera
  3. Tycker det blev kul med svalorna :) Lacket är ju iofs också fint för sig själv!

    SvaraRadera
  4. Så sött! Urgulligt! Jag har jättebarnsliga naglar nu, visar ikväll! :-)

    SvaraRadera
  5. Nailtastic: Tack! Ja, IsaDoras formula är kanon!

    Hanna: Varsågod!

    Emma P: Tack! De ser lite ute som flygplan på nära håll, men skam den som ger sig =)

    Honi: Tack =) Ja, det är ett riktigt toppenlack!

    Ninni: Tack så mycket! Nu blev jag nyfiken på dina =)

    SvaraRadera
  6. Håller med Emma om att både lack och svalor är kalas!

    SvaraRadera
  7. Vrålfint! Själv kom jag hem med Miu miu-skor från italien...... hrm.. får visa vidtillfälle..:-) Bamsekram!

    SvaraRadera
  8. Basteth: Ååååååh! Jag vill så gärna se dem!! kram!

    SvaraRadera