torsdag 5 augusti 2010

Grönt och gult med IsaDora och HOT



För att matcha mina gröna fingrar valde jag grönt smink igår. Tack vare att jag nyligen sett den hos Sminkan, kom jag ihåg att plocka fram en flytande eyeliner från HOT. Jag köpte flera stycken på tokrea förra sommaren men har använt dem alldeles för lite...


Skuggor ur paletten Delerious från IsaDoras sommarkolletkion 2009, rouget Benefit CORALista, concealern Touche Èclat från YSL, maskaran High Definition Lashes från Clinique, flytande grön eyeliner från HOT Makeup, Benefit Bikini Line som highlighter och skuggbasen First Base från Too Faced.


Närbild på några av skuggorna ur paletten och eyelinern.

9 kommentarer:

  1. Det här var riktigt snyggt! Himla fina färger. den eyelinern har nog jag med, men precis som du har jag använt mina alldeles för lite...

    SvaraRadera
  2. Åh vad snyggt! Ser så piggt och fräscht ut med den fina eyelinern! :)

    SvaraRadera
  3. Riktigt läckert! Du ser jättefin ut!

    SvaraRadera
  4. Emma P: Tack! Vi får göra ngt åt de där oanvända linerarna =)

    Makeuponist: Tack så mycket!

    Sminkan: Tack!

    Des: Tack =)

    SvaraRadera
  5. Jättesnygg färg på eyelinern

    SvaraRadera