onsdag 25 augusti 2010

Baked, Half Baked och Wooden Metal



Jag har blivit lite fixerad vid khaki och olivgrönt på sistone. Denna sminkningen har jag burit både måndag och tisdag denna veckan. Det har känts riktigt bra, utöver att jag här lyckats skugga mig själv med kameran på bilderna...


Maskaran är High Impact Curling Mascara från Clinique, stiftrouget Glow Blush kommer från samma märke. Skuggorna Baked och Half Baked kommer från Urban Decays palett Get Baked (kan det vara mitt bästa köp någonsin?) och kajalen Wooden Metal kommer från Make Up Store.

3 kommentarer:

  1. Superfint! Vilka härliga produkter! Hade du skrivit något om mascaran? Den är intressant!

    SvaraRadera
  2. Paletten ser fin ut, flipside gillar jag! Jättefin sminkning :)

    SvaraRadera
  3. Ninni: Tack! Nej, jag har nog inte skrivit ordentligt om den. Det kommer!

    Honi: Tack! Flipside är jättefin.Det var ett tag sedan jag visade någon sminkning med den. Det får bli inom kort igen!

    SvaraRadera