måndag 26 juli 2010

Klassiskt rött


I lördags kväll matchade jag min marina look med klassikt röda naglar. Oturligt nog hade jag inte något bra överlack till hands, så jag lyckades sabba två naglar på vänsterhanden medan jag sminkade mig. Tiden var knapp, så jag fick helt enkelt gå på kalas med lite skamfilade klor. Jag trivdes riktigt bra ändå, så fint är Jag-U-Are, som är ett av mina absoluta favoritlack. Jag-U-Are saknas dock på 20-i-topplistan här, jag hade inte köpt det än då. Nu skulle det kicka ut de flesta andra lack på listan hur lätt som helst!

8 kommentarer:

  1. Det är ett väldigt vackert lack. Förstår att du gillar det...

    SvaraRadera
  2. Jag blir sugen på körsbär när jag ser detta lack. Väldigt snygg färg, måste varit perfekt till det marinatemat.

    SvaraRadera
  3. Håller med om att det är vackert! Jag gillar verkligen röda naglar, det är så fint!

    SvaraRadera
  4. Liknar China Glaze(Hollywood), GRYMT!! I love this colour!

    SvaraRadera
  5. Klassiskt röda naglar är aldrig fel!

    SvaraRadera
  6. Ett klassiskt rött skimmer kan ju, som Des säger, aldrig bli fel! Snyggt lack!

    SvaraRadera
  7. Emma P: Tack!

    SminkJante: Tack! Körbär och marint är nog en hit =)

    Nailtastic: Tack! Ibland glömmer man nästan bort rött bland alla lackfärger, men det är ju nästan alltid fint!

    Peter: Jag också!

    Linda: Tack!

    Des: Nej, jag håller med =)

    Sminkan: Tack =)

    SvaraRadera