lördag 10 juli 2010

Buxom Babes Sailor Girls


I förra veckan vann jag en kul tävling hos KickiDaisy Beauty. Nu har jag fått mitt pris, ett riktigt tjusigt sett med läppglans från Bare Escentuals. Roligt lyx för mig som sällan lägger mycket pengar på just läppgunk. Visst är förpackningsdesignen ursnygg?


Kittet heter Buxom Babes Sailor Girls och innehåller rödrosa Marina, koralliga Skipper, ljust ljusrosa Misty och guldga Sunny. Färgerna ser riktigt trevliga ut!


Skimret är så fint! Jag utlovar swatches och läppbilder så fort jag hinner. En annan dag ska ni också få se bilderna jag vann med. Nu beger jag mig iväg bort från bredband och redlighet resten av helgen. Kanske dyker det upp något schemalagt inlägg medan jag är borta. Hoppas att ni inte förgås av värmen!

6 kommentarer:

  1. Åh yum vilket fint kit. Grattis!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken lyx, grattis!:D

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken härlig vinst! Grattis! Jag är jättenyfiken på hur de känns på läpparna och ser fram emot en recension. :-)

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten. Lyxigt med lite läppglans

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten! Nyansen Skipper ser fin ut...

    SvaraRadera
  6. Emma P: Tack!

    Makeuponista: Tack =)

    Ninni: Tack! Jag lovar att återkomma kring dem =)

    Shamrock: Tack!

    Des: Tack! Det är just Skipper jag är mest nyfiken på =)

    SvaraRadera