tisdag 22 juni 2010

Turkosa blommor....


....visade sig vara oväntat ovanligt, dessa färgade(?) rosor tycker jag dock gör att ajg kan få kvala in till Sminkans blomtema. Visst finns det väl turkosa midsommarblomster också? Tipsa gärna om ni vet!


Dagens (och gårdagens) öga är mycket enkelt, men matchar fina lacket Live it up ypperligt. Färgad kajal + stiftskugga är perfekt när man har bråttom. Just nu har jag dessvärre bråttom mest hela tiden. Med mycket på jobbet och som nybliven, ännu ej inflyttad, husägare har man ett och annat att stå i.


Jag har använt stiftskuggan Love that beige från GOSH och 24/7 glide-on eye pencil i Electric från Urban Decay. Ni ser också rouget Worship från FACE Stockholm, Clinique High Definition Lashes Mascara, mina sommarmineraler från IsaDora i nyansen Light honey 03 och YSL Touche Èclat.

Psst! Recensioner av Lumene Natural Code Skin Perfection Matte Make up och solskydd från ACO och Cliniderm kommer när som helst. Håll ut!

7 kommentarer:

  1. Du platsar definitivt i blomtemat med de blommorna och den sminkningen. Väldigt fin sminkning, den pennan är så snygg på dig...

    SvaraRadera
  2. Oerhört snyggt dragen eyeliner, igen! Du är en mästarinna på det!

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint och effektfullt! Hålle rmed Sminkan om eyeliner, gorgeous! :D

    SvaraRadera
  4. Emma P: Vad bra att jag får vara med :) Tack! Jag gillar att Electric är riktigt lysande i färgen.

    Sminkan: Tusen tack!

    Makeuponista: Tack snälla du!

    SvaraRadera
  5. Linda: Tack snälla du!

    Ellen: Tackar!

    SvaraRadera