söndag 20 juni 2010

Ögonfröjd


I väntan på utlovat större inlägg om bra under-ögat-gunk, visar jag snabbt ett litet reafynd jag gjorde för någon vecka sedan, nämligen Lumenes Vitamin C+ Age Defying Arctic Cloudberry Beautifying Eye Cream SPF 6. Jag har berättat kort om den tidigare här.

Den praktiska förpackningen och förekomsten av solskydd gör den till en favorit. Den är skön, och jag tycker faktiskt att den gör sitt jobb med att ljusa upp riktigt bra. När jag hittade de på Lindex för under a00-lappen kunde jag inte låta bli att skaffa ett exemplar inför sommaren.

Idag är det husfix för hela slanten för mig. Om jag inte kommer hem för sent ikväll vankas mer ögonsnack, och kanske EOTD och NOTD från gårdagens festligheter! Ha en skön söndag så länge!

2 kommentarer:

  1. den där såg jag på rea på Kicks men köpte inte, kanske va dumt :P

    SvaraRadera
  2. Linda: Den kanske finns kvar? =)

    SvaraRadera