tisdag 15 juni 2010

Fin vinst!


Ibland är det härligt med lite tur! Jag hade turen att vinna i Nice Candy Lifes fina tävling. Igår lyckades jag hinna hämta ut min vinst innan "posten" stängde. Sorry för trista foton, det hade börjat skymma när jag kom hem.

Vinsten innehöll NatuarCode-lack från Lumene, turkosa live it up och lila party on ( ny har jag fyra! )och Depends nagellacksremover i burk. Lacken ser fantastiskt fina ut, och jag är grymt nyfiken på burkremovern.

Tur att jag har något att trösta mig med för att jag inte kan gå på Kicks spännande pressfrukost!

4 kommentarer:

  1. Party on har jag med, live it up ser fin ut den med! Grattis gumman!

    p.s. Läcker look du komponerat ovan, snygga kombon med grönt och rosa toner.

    SvaraRadera
  2. Vad kul att vinna - grattis! :-)

    SvaraRadera
  3. vad bra att de kom fram!!!Hoppas du blir nöjd med färgerna!!!Ha det gott!!!

    SvaraRadera
  4. Badbomben: Jag tackar dubbelt upp =)

    Ninni: Tack =)

    Ingegerd: Tusen tack! Färgerna är kanonfina, lila och turkos är faktiskt två av mina favoritfärger :)

    SvaraRadera