torsdag 24 juni 2010

Enkla ögon och rosrouge



Den här sminkningen, med eyeliner och krämskugga, har jag kört på mycket på sistone. Enkelt och bra! Tur att jag använt mitt fina rosrouge, så att jag kan känna mig lite delaktig i blomsterveckan... Jag vill så gärna komponera någon riktigt häftig sminkning, men jag hinner helt enkelt inte nu.


Dagens produkter: Stila Smudge Pot i Bronze, Waterproof Cream Eye Shadow från IsaDora i färgerna 61 Pink Apricot och Glam Rosé Blush Duo från L'Oréal.

Psst! Klicka här om du vill läsa mer om krämskuggor!

7 kommentarer:

  1. Jag tycker du är jättefin! och rouget med såklart:) Jag förstår precis hur du känner. Jag skulle också vilja vara mer delaktig, men har inte tid just nu att sminka för sminkandets skull. Blir smink på midsommar iaf, får se om det blir ngt vettigt som går att visa upp helt enkelt...

    SvaraRadera
  2. enkelt men fräscht!

    SvaraRadera
  3. Du är jättefin! Vi kan spara den häftiga sminkningen till senare, det är lugnt! Det är roligt att se sådana här stillsamt vackra också!

    SvaraRadera
  4. Shamrock: Tack!

    SminkJante: Tack! Det är riktigt fint, jag borde använda det mer =)

    Emma P: Tack! Jag ska också försöka mig på ngt till ikväll. Vi får helt enkelt komma igen efter våra respektive flyttar =)

    Linda: Tack!

    Sminkan: Tack! Ja, det får vi nog göra =)

    SvaraRadera
  5. Haha, ja det har du rätt i:)Det ska nog gå bra!

    SvaraRadera