måndag 3 maj 2010

Rödare än rödast


Jag har haft en lugn och skön helg med släkt och vänner ute i skogen, långt från internet. Trots att jag var alldeles ovetandes om Emma och Sminkans coola tema, hakade jag på det redan i lördags. Rödare än såhär blir det inte!



Tummbild, i dubbel bemärkelse, och lacknamn: Essie Lollipop. Lolipop är ett av mina finaste röda lack. Tokrött, tokblankt och med bra hållbarhet (med på jobbet idag, måndag). Här i två lager.


Hoppas att ni alla haft ett skön helg och firat våren ordentligt!

9 kommentarer:

  1. Snyggt! Riktigt tomatrött! Ikväll blir mina klor också knallröda! Kan behövas lite färg här!:-)

    SvaraRadera
  2. Den perfekta röda! Urhärlig färg!

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen RÖTT, som rödavinbär. Det ser läskande ut.

    SvaraRadera
  4. Basteth: Tack! Ja! Mer knallrött!

    Ninni: Tack! Ja, perfekt rött är en bra beskrivning =)

    SminkJante: Ännu en klockren beskrivning =)

    SvaraRadera
  5. vad roligt att du hakade på omedvetet! Härlig färg verkligen och så in i hoppsan röd.

    SvaraRadera
  6. Klassiskt 50-tals rött. Jättefint. :)

    SvaraRadera
  7. Emma P: Jag planerar medvetet påhak också =)

    Tina: Tack!

    SvaraRadera
  8. Åh vad fint o högblankt det var, nu gjorde du mig riktigt avundsjuk. Jag ska bestämt måla om mina tånaglar nu till Bio Sculpture nr 19 (klarröd) innan läggdags.

    SvaraRadera
  9. Peter: Tack! Det ante mig att du skulle gilla detta =)

    SvaraRadera