torsdag 22 april 2010

Vinn en egen YSL Touche Èclat


Genom shoppingsajten Campadre har jag fått möjlighet att lotta ut ett exemplar av Yves Saint Laurents berömda highlighter/concealer Touche Èclat Radiant Touch i nyansen No. 1. Touche Èclat är en av sminkvärldens klassiker, passa på att tävla om den är en favorit, eller om du alltid drömt om att testa denna lyxiga guldklimp!

Campadre är en "private shopping club" vilket innebär att de, i nära samarbete med etablerade varumärken inom livsstil, mode och skönhet, erbjuder medlemmar unika priser under korta kampanjer (från 24 timmar till 5 dygn).

För att vara med i tävlingen behöver du bara lämna en kommentar här, där du berättar vilka varumräken du helst skulle se hos Campadre i framtiden. Glöm inte att ange korrekt mejladress! Tävlingen pågår till måndag 26/4 kl 18.00.

Lycka till!

Tärningen kommer att svara på vilken kommentar som vinner, resultatet kan inte överklagas. Vänner och familj till mig får inte tävla.



22 kommentarer:

  1. Den här är verkligen toppen, även om den inte täcker så mycket som den ljusar upp :)

    Jag gillar Campadre, har handlat där förut. Varumärken som skulle locka mig till fler köp är:

    - Chanel (smink, nagellack)
    - Dermalogica (hudvård)
    - HAY (inredning)
    - Filippa K (accessoarer)
    - HOPE (accessoarer)

    maria . tornkvist (at) gmail . com

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Illamsqua (smink)
    Björg (smycken)
    Chanel (Smink och nagellack)
    Guilerian (smink)
    DKNY (klockor)
    Dermaologica (hudvård)
    REN (hudvård)
    Dior (smink)
    EGO (smycken)
    Tomas Sabo (smycken)
    Åsita Rock By Sweden (smycken)

    Märks det vad jag gillar att shoppa....

    linaflygerfeldt@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Hej trevliga kampanjer skulle vara:


    OPI
    Essie
    Benefit
    Too faced
    the balm
    asa-li.dahlgren@live.se

    SvaraRadera
  5. Oj oj! Här måste man ju vara med och tävla! Har inte testat Touche Èclat men det är ju lite av en 'kändis' i sminkgunkvärlden.
    Märken jag skulle vilja se hos Campadre är:

    Butter London
    Essie
    Mac
    Urban decay
    Lipstick Queen
    Burts Bees

    Icke beautysaker:
    Alex Monroe
    Topshop
    Paul's Boutique

    SvaraRadera
  6. Benefit
    Urban Decay
    Paul & Joe
    Becca
    Too Faced
    the Balm
    NARS
    Shu Uemura


    Accessoarer:
    Björg
    Disney couture
    House of Harlow

    ajla_m78@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Too Faced
    Smashbox
    Urban Decay
    Essie
    China Glaze
    Mac

    maja.noren@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Är också med o tävlar!
    Vill gärna se;

    Clarins (främst hudvård)
    Kiehls
    MAC

    SvaraRadera
  9. Hihi, klart jag vill vara med, älskar tävling!
    Jag skulle gärna se:
    -Benefit (såklart!)
    -Bobbi Brown (såklart!)
    -Deborah
    Japp, det var det hele! :-)

    SvaraRadera
  10. Vilket fantastiskt pris!

    Jag skulle vilja se MAC, Urban Decay, Shiseido och Illamasqua! :D

    SvaraRadera
  11. jag skulle främst vilja se make up for ever, eftersom det är så svårt att få tag i, men ack så populärt!

    SvaraRadera
  12. Vad roligt att så många vill vara med!
    Anonym: Du glömde mejladressen!

    SvaraRadera
  13. Bobbi Brown, Make Up For Ever och Chanel... vänta nu, jag kan fortsätta i evigheter.

    Trevlig lördagskväll!

    synystergates_a7x_@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. jag är med!
    kampanjer jag skulle vilja se är

    opi
    essie
    clarins
    mac :)

    mail: linnea_e@live.se

    SvaraRadera
  15. Alltid kul med tävling :)
    Campadre är en toppen sida som jag handlat på innan.
    Jag skulle vilja se kampanjer med:
    Clinique
    Freeze 24/7
    Friis & Co väskor
    Didrikson
    Gneis

    mail: vagavinn@live.se

    SvaraRadera
  16. Covergirl (smink) vore underbart att lyckas få tag på via campadre!

    SvaraRadera
  17. kul med tävling! jag skulle vilja se Burts Bee's, Illamasqua & Benefit!
    francobolli (snabel-a) gmail (punkt) com

    SvaraRadera
  18. Jag skulle gärna vilja handla från märken som Natalia Brilli (accessoarer), Clarisonic (ansisktsvård), Tom Ford (dofter) och Helmut Lang (basplagg som t-shirts och linnen). Mail: juliaforsberg79(snabela)gmail(punkt)com

    SvaraRadera
  19. Denna guldförpackade kultprodukt vill man ju självklart ha en chans att vinna! :) Dessa märken skulle ge mig extra shoppingsug om dom dök upp på Campadre:

    - Chanel (smink och parfymer)
    - Gucci (parfymer)
    - Bobbi Brown
    - Benefit

    Ha det bra! :)

    Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)
    -

    SvaraRadera
  20. Hm, bra fråga. Hade inte varit helt fel med t ex:
    -Make Up Forever
    -Urban Decay
    -The Balm
    -Too Faced
    -Bobbi Brown

    sysigkajt@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Tävla tävla tävla!
    Jag skulle vilja se följande märken hos Campadre;
    - REN är så nyfiken på produkterna men min plånbok klarar inte att tillfredsställa nyfikenheten
    - OPI både lack och andra produkter
    - Saddler väskor, skärp och plånböcker i skinn
    - Mene&Moy bra hudvård och solskydd till bar priser nu mot sommaren

    Ja jag skulle säkert kunna göra en tusen gånger längre lista men detta är vad jag vill se just nu!
    majsovic@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Oj vad det var många märken som jag hade tänkt på. Mina förslag är Yankee candle, underbara doftljus för alla säsonger. Pureology, verkar vara ett märke som funkar bra för alla hårsorter.
    Ett annan favorit är Iittala som gör underbara glasförmål.
    Om jag skulle vinna så är min adress:
    fensalar@hotmail.com

    SvaraRadera