fredag 9 april 2010

Urbant fredagssug


Ibland är det bara så synd att man inte bor i USA! På en hel del andra sätt är det ju bra, men när Urban Decay har 30% på allt i webshoppen är det synd. Här ser ni några av gobitarna:


Jag är lite fixerad vid ansiktssprayer, så jag är naturligtvis grymt nyfiken på alla fyra nysläppta varianterna. Inför sommaren är det dock Guardian Angel Spray Moisturizer som känns hetast. Fukt och SPF 8 i sprayform, vem säger nej till det?

Summer of Love Shadow palette ser fin ut. Dock inte riktigt lika fin som Get baked, tycker jag. Eftersom jag redan har både Smog och Flash i andra paletter, tror jag att jag ligger lågt ett tag.

Summer of Love Nail Kit ser bara så fint ut! Jag har förra kittet, och kan berätta att lacken är fantastiska. Att Urban Decays nagellack är extra svåra att få tag på i Europa minskar inte mitt begär. För visst är det ofta så, att den man inte kan få vill man gärna ha?

Jag tog inte med någon bild på Eldorado som lanseras i fullstorlek nu till våren, men den är också ett kap. Perfekt till inre ögonvrån och undre franskant, eller varför inte runt hela ögat, som i min påsksminkning! Vad skulle ni slå till på från Urban Decay på 30%?

3 kommentarer:

  1. Dessa reor som alla märken och butiker har overe there är verkligen helt galna! Undrar om man ska tolka det som att dom har överpriser i vanliga fall ;)

    SvaraRadera
  2. Lacksamlingen där ser ju finemang ut!

    SvaraRadera
  3. Maria: Ja, men det är ju ändå ganska billigt från början också =) Jag önskar verkligen att vi hade mer sådana reor här!

    Ninni: Absolut!

    SvaraRadera