lördag 24 april 2010

Fredagens öga med Pop'n Petrol



Igår fortsatte jag experimentera med min nya fina Lancômepalett. Turen hade kommit till den petrolblå skuggan tillsammans med de båda grå. Jag var ju vansinnigt nyfiken på Le Khôl Gloss, men vågade inte testa den klockan sex på morgonen när jag sedan skulle till jobbet, utan halade fram Flipside istället. Det visade sig vara klokt...


Bilderna är tagna efter arbetsdagens slut, och efter en löprunda. Skuggorna sitter bra, iallafall på UDPP!


Väl i hemmets lugna vrå efter jobb och träning, provade jag äntligen Le Khôl Gloss på ögat, över befintlig sminkning.


Först blev det precis så fint som jag hoppat, men efter någon minut blev det som på bilden till höger...


Snabb produktbild: Lancôme Pop'n Palette i 16 Pop'n Petrol, Effacernes Concealer, Le Khôl Gloss i 01 Pop Petrol, Urban Decay 24/7 glide-on eye pencil i Flipside och Clinique Quick Blush i Pronto Pink.

Fortsättning på mina experiment med Le Khôl Gloss följer. Tips emottages tacksamt!

4 kommentarer:

  1. Jag älskar petrol! Så läckert!

    SvaraRadera
  2. Åh, Pop Petrol pennan har jag gått och drömmt om länge...äga eller icke äga det är frågan nu?

    SvaraRadera
  3. riktigt snyggt, pennan ser kanonfin ut, vilken färg!!! typiskt att den kladdar men om man pudrar över och sen målar igen kankse den sitter bättre?

    SvaraRadera
  4. Ninni: Tack!

    Aila: Den är sjukt fin, men ännu har jag inte fått denna att sitta riktigt som jag vill... Jag återkommer med mer rapporter från experimenten =)

    Linda: Tack! Det du föreslår har jag faktiskt inte provat, det ska jag genast göra!

    SvaraRadera