måndag 12 april 2010

Fina fölsisar


Nu tänker jag inte tjuvhålla på mina skönhetsrelaterade födelsedagspresenter längre. Jag fick bland annat en underbar parfym av mina föräldrar, presentkort på Kicks av fina kompisar och karamelliga pastellack av mina syskon. Extra trevligt att presentkortet följdes åt av ett litet parfymprov. Undrar om Kicks alltid gör så, eller om mina polare var extra driftiga...


Mina snälla, snälla syskon tog upp kampen med en tjurig Åhlénstant och fick henne att fiska fram lacken jag önskat mig: Viva la Divas Absolutely faboulous nails miniflaskor i Apricot Pie, Cheescake och Marzipan. Det var modigt och snällt gjort, tycker storasyster!



Det är inte så ofta jag helt förälskar mig i en parfym, men med Miss Dior Chèrie L'Eau var det ren kärlek såväl vid första ögonkastet på reklam och flaska som vid första sniffet. Den är perfektion på flaska! Tack snälla päronen!



En snäll killkompis hade plockat ihop lite spa-lyx för hemmabruk till mig. Himla bra gjort av honom, det var precis vad jag och min fossingar behövde!

10 kommentarer:

  1. Härliga presenter! Grattis igen!

    SvaraRadera
  2. Ååååh.. så fina presenter, älskar också Dior Miss Chérie L´Eau. Synd att parfym är så rakarns dyrt. Ångrar lite att jag inte köpte en del som jag trillade över i London till pangpris, men man kan ju inte köpa allt som sagt.:) Hur som helst verkar det vara finfina presenter du fått! Vilken superb samling!!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina presenter, vem blir inte glad över skönhetsprylar liksom!

    SvaraRadera
  4. älskar miss dior cherie orginal, hur skiljer sig denna från den? fina grejer för övrigt ;)

    SvaraRadera
  5. Jättefina presenter, perfekt att önska sig skönhetsprylar när man fyller år! =)

    SvaraRadera
  6. Oj, vad fina grejor! Passar väl dig på pricken?
    :-)

    SvaraRadera
  7. Sminkan: Tack =)

    Basteth: Ja! Man vill ju gärna köpa allt ibland... Men du kan ju önska i några dar till =)

    Des: Precis!

    Linda: Tack! Denna parfymvarianten är lättare. Jag gillar den andra också, men tycker att den är väl tung och intensiv ibland. De skiljer sig åt en del, du får leta upp den i butik och sniffa!

    Makeuponista: Ja =)

    Ninni: Jajemän, som klippta och skurna =)

    SvaraRadera
  8. Det var verkligen inga dåliga presenter. du måste ha varit väldigt snäll:)

    SvaraRadera
  9. Vilka fina presenter! Och Miss Dior Cherie ar helt underbar! Jag har den som miniflaska som jag fatt i present och den ar om mojligt annu sotare och finare an originalflaskan!

    SvaraRadera
  10. Emma P: Ja, det verkar så =)

    Maggie Makeup Addict: Tack! den luktar så himla gott! Åh, nu vill jag ha en miniflaska också =)

    SvaraRadera