fredag 19 mars 2010

Tropisk vår från igår



Jag har kört mycket gråttsenaste tiden, men igår kände jag för att ösa på med färg!


Skuggorna jag har använt är gröna Springling och turkosa Amazonite från Brite Bird tillsammans med gula Wish från Lancôme.













Under skuggorna hade jag målat kajal i samma färger.



Gårdagens bas var Waterproof Eyeshadow från GOSH i Love that beige. Pennorna från Urban Deacay är mörkturkosa Flipside, gröna Grafitti och guldiga Eldorado.

Skuggorna satt riktigt bra, och färgerna kom till sin rätt. Jag gillar GOSH-stiftet mer och mer. Det slår faktiskt Maybellines Color definer med hästlängder!


Trion Sanfiedore från Brite Bird och Wish från Lancôme.


Vad passar bättre till tropiska ögonskuggor än koralliga CORALista?

17 kommentarer:

  1. Wow, vilken fullkomligt ljuvlig vårsminkning. Underbart!!!

    SvaraRadera
  2. Emma P: Tack! Vad snabb du är! Jag flyttar ju fortfarande runt bilderna, och försöker få dem att lägga sig rätt =)

    SvaraRadera
  3. Häääärligt! Fantastisk tropisk mix. :)

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med färg, ser så somrigt och fint ut! =)

    SvaraRadera
  5. Åh, jag älskar denna! Härligt tropiskt och man blir glad! UD-pennorna är jättebra, ska nog skaffa på mig några till när jag är i NY i höst.

    SvaraRadera
  6. WOW! Blir helt upp-piggad bara jag ser dina bilder!:) Fram för mer färg. Här tackar jag min väska för medhavt lippi för att känna mig lite klädd i alla fall eftersom jag för första gången på säkert ett år helt glömt bort att sminka mig minsta lilla på morgonen.. trööööt på jobbet...

    SvaraRadera
  7. Underbara färger! Vad roligt att få se vårögon!

    SvaraRadera
  8. Jättejättefint! Fram för mer färger :D

    SvaraRadera
  9. Härliga färger. Är bra sugen på Sanfiedore. :-)

    SvaraRadera
  10. Tina: Tack så mycket!

    Makeuponista: Tackar =)

    Ninni: Tack snälla du! Det måste du absolut göra =)

    Basteth: Tack snälla! Oj, helt glömt!? Det är alltid bra med lite väsksmink =)

    Sminkan: Tack!

    Marybeth: Tack =)

    Nailtastic: Tack! Jag är väldigt glad över mina BB-skuggor!

    SvaraRadera
  11. Härligt uppiggande färger!

    SvaraRadera
  12. Underbara färger som man verkligen blir glad och pigg av!

    SvaraRadera
  13. SminkJante: Tack! Jag kände mig själv uppiggad av att bära dem =)

    Kabuki: Tackar!

    SvaraRadera
  14. Lovely, absolut en av dina topp tre tror jag bestämt!!!!! Hajade till för färgerna va så vackra :o)

    SvaraRadera
  15. Linda: Tack snälla du, vad kul att höra!

    SvaraRadera
  16. Wow, "färgöset" uppskattas. Tjusigt.

    SvaraRadera
  17. Åh så fiiint! Har varit sugen i över en vecka på att göra en riktigt färgglad ögonmake med Sanfiedore, men jag kan inte hitta den! Har letat överallt! Hoppas den inte är försvunnen. Buhu :(

    SvaraRadera