tisdag 9 mars 2010

Måndagsshopping


Ibland är det verkligen tur att att H&M finns i närheten så att man kan bota måndagar med lite okynnesshopping. Extra bra bot blir det när där är kul släpp på gång, exempelvis ny ekologisk hudvård. (Läs mer hos P'ssion och Kabuki!)


Varorna hade ännu inte packats upp när jag smet in i butiken på lunchen, så jag har inte inspekterat hela kollektionen. Den snälla expediten sprang ut på laget och hämtade en handkräm och en kroppsskrubb i lavendelvarianten till mig. Jag återkommer med mer information när jag hunnit testa dem bättre!


För ett tag sedan rapporterade jag om att Matas kör en kampanj med 40% på allt från GOSH. När jag hade vägarna förbi igen kunde jag inte hålla mig, utan slog till på ett av deras skuggstift. Färgen heter Love that beige och kommer att funka utmärkt till det mesta. Det ska bli så kul att prova dessa, efter allt positivt jag läst hos SminkJante och Sminkan och Emma. Trevligt nog kan jag också berätta att kampanjen bara är just en kampanj, och inte en utförsäljning. GOSH kommer att finnas kvar i Matas sortiment.

Psst! Matas hade även Clinique-erbjudande på gång...

8 kommentarer:

  1. Köp läppbalsamet också, det är superhärligt! :)

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att Matas ska ha Gosh kvar. Jag gillar Love that Beige.

    SvaraRadera
  3. Åh, du hittade produkterna! Jag måste kolla på H&M snart igen och se om de kommit. Den där skuggan fr Gosh hade jag också förut, men bytte bort den för att jag tyckte den blev så lik min paint pot, men den var bra!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att grejerna kommit nu! Ska bli spännande att se vad du tycker. Tack för kommentaren på Kabuki förresten, med Lilla My på armen påminns man om att man behöver lite krut i sig, att inte vara för snäll mot andra så man glömmer bort sig själv.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh vad glad jag blir Kerstin! Alltså att GOSH inte ska försvinna. Dumt att mig att inte handla mer när det var billigt men samtidigt så kan det vara bra att testa innan man handlar för kung och fosterland.

    Dina grejer ser jättefina ut, är mkt nyfiken på vad du ska gilla sfitskuggan. Jag tror den kommer passa dig fint, skimret är verkligen vackert, och mkt...

    SvaraRadera
  6. Saintbella: Jag kommer att spana in det också =)

    SminkJante: Ja! Phu! Har inte hunnit testa mitt än, men imorgon bär det av =)

    Ninni: Det låter lovande =)

    Kabuki: Jag lovar att återkomma med åsikter! Imorgon tar jag med mig en mental Lilla My till jobbet =) kram!

    Emma P: Ja, visst är det bra! Man kan ju inte alltid handla så man storknar, särskilt inte otestat. Jag tycker att din fångst verkade bra =)

    Stiftskuggan och jag ska strax bekanta oss. Det här med skimret låter extremt lovande =)

    SvaraRadera
  7. Ska bli spännande att höra vad du tycker om H&M-produkterna. Tycker att det är en jättebra satsning av dem. Vet inte om de dykt upp här i landet ännu, men det måste jag gå och ta reda på.

    SvaraRadera
  8. Kajsa Kavat: Jag känner mig också väldigt positiv till satsningen. Omdömen kommer inom kort!

    SvaraRadera