torsdag 4 mars 2010

IsaDora och Brite Bird från gårdagen



Igår kom jag hem på tok för sent för att lägga upp dagens öga, det får bli nu istället! Sminkningen bestod i gyllene toner från IsaDora och stilig lila från Bite Bird och Urban Decay.


Benefit Sugarbomb på kinderna (den passar till allt!), concealers från Benefit, 24/7 glide-on eye pencil i färgen Rockstar, Clinique High Impact Mascara, skuggpalett från IsaDora och lila LipGloss Bitch från Brite Bird. Dagen primer UDDP Sin kom inte med på bilden.


Ur IsaDoras palett Bohemian Rhapsody har jag använt den pärlbeiga skuggan längst till vänster i inre ögonvrån och som highighter och den guldiga näst längst till höger mitt på ögonlocket.

Dagens detalj får också vara med! Jag har köpt små fina nya rosetter från H&M.

6 kommentarer:

  1. Vilken fin sminkning! och himla söt liten rosett med:)

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Tack för kramen, den värmde.

    SvaraRadera
  3. Makeupen är fin. Vilken söt rosett.

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Fin rosett i håret! =)

    SvaraRadera
  5. Sminkan: Tack!

    Emma P: Tackar! Jag är ju lite rosettoholic =)

    Kabuki: Tack! Gott att höra =)

    SminkJante: Tack!

    Makeuponista: Tack!

    SvaraRadera