måndag 22 mars 2010

Dagens öga: i sol!




Välkommen, säger jag till solen! Åh så skönt att äntligen se ett slut på vintern! Idag har jag inlett testperioden för mina nya fina basprodukter, också härligt.


Dagens produktskörd: Urban Decay Preen Shadow Box, Blush délicieux i Nougat poudré från L'Oréal, Laura Mercier Tinted Moisturizer spf 20 i Porcelain, Stay don't stray, Boi-ing Industrial strength concealer i 01 och Clinique High Impact Mascara.


Jag bildspammar er lite med fina paletten och kajalen Lust. I dagens sminkning är det Smog och Toasted som varit i farten.

10 kommentarer:

  1. Mycket fint! Ja vintern håller nog på att försvinna fast de trodde jag inte igår dock, snöstorm hua :P

    SvaraRadera
  2. Jättefint med lite varmare toner och lila =)

    SvaraRadera
  3. Jättefint och skimrigt! Jag har en fråga bara, varför målar du inte nederfransarna? Kliar mig i huvudet... Paletten där ser helt ljuvlig ut förresten!

    SvaraRadera
  4. Vackert! Den paletten skulle jag gärna ha i min ägo. Säg till om du tröttnar på den. ;P

    SvaraRadera
  5. Linda: Tack! Usch, inte snöstorm =)

    Makeuponista: Tack!

    Ninni: Tack! Hrm, jag dras med någon gammal föreställning (från min mamma, eller någon tjejtidning kanske?) att färg under ögat tynger ner. Jag tycker inte att det ser så ut på andra, men jag är lite feg själv. Dessutom rinner mina ögon så fort jag går utanför dörren... På sistone har jag dock vågat lite mer färg under ögat, så det kanske är förändring på g =)

    Tina: Tack! Jag tror inte att jag tröttnar på paletten inom det närmaste ;-)

    SvaraRadera
  6. Toppenfint verkligen. Och vad härligt med sol:)

    SvaraRadera
  7. Jag gillar inte solen på våren. Jag vill helst gå i ide och vakna när det är riktig sommar. Snacka om kärringen mot strömmen;)

    Fin sminkning. Jag blir så sugen på UD paletten men inser att jag inte bör köpa den eftersom jag har några av de skuggorna som ingår. Vi får väl se hur länge det håller:)

    SvaraRadera
  8. Så fint och skimrande i vårsolen! Underbar kombination med de neutrala skuggorna och den lila pennan.

    SvaraRadera
  9. Finfint! Gillade eyelinern!

    Jag målar heller inte nedre fransarna, så du är inte ensam. Passar inte mig. Du är alltså inte ensam. ;D

    SvaraRadera
  10. Emma P: Tack! Ja =)

    SminkJante: Tur att du inte bor så långt söderut =) Jag vet hur det känns med UD-palettsug =) Kanske kan du få slå till om du skulle råka på den för tex under 100 kr? Då skulle det ju vara nästan gratis!

    Kajsa Kavat: Tack så mycket!

    Sminkan: Tack! Det har jag faktiskt inte tänkt på att inte du heller gör, intressant!

    SvaraRadera