torsdag 4 februari 2010

Veckans grå klor med extra klös


Sedan i söndags har jag haft naglarna lackade med det grå krämlacket Grey från Barry M. Ni har sett lacket många gånger förr här, men det både lättlackat och lättmatchat, så det återkommer igen och igen! Idag börjar det bli dags att byta ut lacket, som börjat bli lite stött i kanten, men först lite lek:

Med ett asfaltsskimrande Essielack och ett blanksvart från Mavala har jag experimenterat med leopardprickar på pek- och ringfinger. Det var inte helt lätt! Tittar man noga ser man dessutom att jag drog ut de helsvarta prickarna med överlacket. Jag tycker att det blev bättre förra gången jag försökte.


Nail Paint by Barry M i Grey, Essie Over the Top, Mavala Black och Minute Quick-finish också från Mavala.

6 kommentarer:

  1. Ett lack som tål att tittas på många gånger. :)

    SvaraRadera
  2. Tina: Ja, jag tycker också det =)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att leopardfläclarna blev jättefina! Vad har du målat dem med?

    SvaraRadera
  4. Emma P: Tack! Jag har använt en vanlig tandpetare. Det finns säkerligen lättare sätt att göra detta =)

    SvaraRadera
  5. Sminkan: Tack! det var lite pilligt =)

    SvaraRadera