onsdag 17 februari 2010

Många in, få ut



På sistone har det slumpat sig så att inflödet till min sminksamling varit ohemult stort. Allt är dock inte hämningslöst shoppande, en del är swappande också! I ett byte med Ninni fick jag exempelvis den fina skuggan ni ser här till vänster, Dior 030 Incognito. Den är väldigt fin, jag älskar ju minisar! Som grädde på moset skickade Ninni med två fina prover, Savon Feuille de Verveine från L'Occitane och Barry M Dazzle Dust i Petrol Black. Jag blev väldigt glad för de små extragrejerna!


Som väl är händer det också att saker åker ut, inte bara vid byte, utan även när jag lyckas använda upp något. Denna veckan var det dags att ta fram ny maskara och ny ögonprimer. Jag tycker inte att det största problemet med UDPP:s förpackning är att man inte får ut det sista, utan att den är så stor att den räcker ohygieniskt länge.

2 kommentarer:

  1. Härligt med nya grejer! det känns som om det har varit dåligt med det på sistone här, men dte är nog bara som jag inbillar mig...

    SvaraRadera
  2. Emma P: Hrm, jag har nästan inte handlat alls *ser oskyldig ut*

    SvaraRadera