tisdag 2 februari 2010

Kattigt med Kitten



Som ni märker är jag helt insnöad på mina nya Smudge Pots. Idag har jag kombinerat svart ganska kraftig eyeliner med den ljusa skuggan Kitten. Det blev inte så värst kattigt, men jag blev nöjd med linern ändå. Smudge Potsen är riktigt härliga att måla med!





Ögonskuggan Kitten från Stila (nr 3 från vänster), värme till kindbenen med Benefits Georgia, Airbrush concealer från Clinique, UDPP, Clinique High Impact Mascara, inliner från IsaDora, Clinique Quick Blush i Pronto Pink, Stila Smudge Pot i svart och Benefit Powderflage.

9 kommentarer:

  1. Jättefint! Visst är det härligt när man hittar sånna där favvoprodukter! Vissa kan man inte sluta använda, så är det bara...tills man hittar någon annan favorit som tar över rollen.

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra ögon du har! :) Kitten ser toppen ut, en såndär skugga som jag borde ha men saknar :)

    SvaraRadera
  3. superfint och så fin eyeliner (igen) =) blir lite nyfis på smudge potsen :P

    SvaraRadera
  4. Ninni: Tack! Ja, det är minsann härligt!

    Makeuponista: Tack snälla du! Kitten är toppen, köp den om du får chansen!

    Linda: Tack =) Smudge potsen är verkligen värda nyfikenhet!

    SvaraRadera
  5. Du är jättefin i dina smudgepots, jag förstår att du vill använda dem mkt! Den här var verkligen jättefin, otroligt fräscht och fint.

    SvaraRadera
  6. Du är vingarnas okrönta drottning :D

    SvaraRadera
  7. Snyggt! Tips på hur man får till vinkeln?

    SvaraRadera
  8. Vädligt snyggt. Jag tycker det är så gött när man hittar en bra produkt som används ofta.

    SvaraRadera
  9. Emma P: Tack! Kitten ger just fräshör, den är grym!

    Maria: Tack snälla!

    Käthe: Tack! Jag har nog inget annat bra svar på lut än: Man övar!

    SminkJante: Tack! Ja, favoriter är inte dumt!

    SvaraRadera