måndag 22 februari 2010

Annan dagens




Dagens verkliga öga är knappt sminkat alls, men bloggen blir inte utan dagens öga för det, jag har nämligen bilder på lager från det angenäma projektet "prova igenom Urban Decay Preen shadow Box". Här ser ni skuggorna Toasted och Painkiller, matchade med 24/7 glide-on eye pencil i Flipside. Bilderna är klickbara.


High Impact Mascara och Airbrush Concealer från Clinique, 24/7 glide-on eye pencil i Flipside, Painkiller (till vänster) och Toasted ur Preen Shadow Box, Powderflage och Sugarbomb från Benefit och Urban Decay Eye Shadow Primer Potion (UDPP).

5 kommentarer:

  1. vilket fantastiskt skimmer, finfint! bra med lagerinlägg ibland :P

    SvaraRadera
  2. Jag håller med föregående talare - vilket skimmer!
    Jag har antagit award-utmaningen nu! :-)

    SvaraRadera
  3. Riktigt fint med det turkosa!

    SvaraRadera
  4. Linda: Tack! Jag diggar ju skimmer =)

    Ninni: Tack! vad kul, jag ska genast kika in hos dig!

    Sminkan: Tack!

    Emma P: Tack! Jag har varit inne lite i en blåaktig period =)

    SvaraRadera