torsdag 21 januari 2010

Nytt till kroppen

Häromdagen hade jag två härliga paket med nya kroppsprodukter att hämta ut på posten - en vinst och en prenumerationspresent. Vinsten var mumsiga ACO SENSE & CARE Golden delicious bodylotion, som jag hade turen att vinna i en jultävling hos El Mika. Krämen doftar ljuvligt och innehåller både fuktbindande ämnen och äppelsyra som ska ge huden lyster. Skönt för glåmig vinterhud! Jag har stått med de i handen på Apoteket flera gånger både denna och förra vintern, så det var tur att jag inte han köpa den själv.


När vintern så småningom ska övergå i sommar tänker jag hjälpa mig själv på traven med dessa två favoriter från L'Oréal. Båda två för ca 70 kr med tre nummer av Glamour. Ett riktigt kap! Att man får några tidningar också är mest en bonus...

6 kommentarer:

  1. Vilken trevlig bonus! Tidningarna är inte någon höjdare men de där två för 70 kr. är inte illa alls.

    SvaraRadera
  2. Kajsa Kavat: Precis, de kostar väl 70kr styck annars!

    SvaraRadera
  3. Fina grejer, speciellt om man fyndat på det sättet! ;)

    SvaraRadera
  4. Exfotonic hade jag i burk förut - ljuvlig peeling men gillar inte burkar, perfekt att den nu är i tub!

    SvaraRadera
  5. Ninni: Peeling i burk är för besvärligt!

    SvaraRadera