måndag 18 januari 2010

Nytt försök med mörkgrönt




Igår gjorde jag ett nytt försök med mörkgrönt. Jag använde mestadels lancomegrejer och sminkningen blev mer tydligt grön, men mindre kvällsdramatisk eftersom det var mitt på dagen. Bilderna är tyvärr lite pest eller kolera - oskarpt, eller utbränt.


Kajalen är, trots att de knappt syns längre, från Lancôme. Färgnamnet är okänt, men den är snygg och sitter bra. Lancomeskuggorna heter Gaze och Deep Forest. Benefitskuggan är i nyansen Bikiniline och är en av mina favorithighlightrar.


Concealren Boi-ing från Benefit, High Impact Mascara från Clinique och UDPP var med som vanligt i basen. På kinderna hade jag Blush délicieux i Nougat poudré från L'Oréal toppat med Benefit Georgia.

4 kommentarer:

  1. Det blev mycket grönare där här gången, snyggt! Fast jag gillade den gamla med...

    SvaraRadera
  2. Emma P: Tack! Det var lite mer tryck i färgerna i verkligheten.

    SvaraRadera