fredag 1 januari 2010

Nyårsnaglar


Till nyårsnaglarna dammade jag av ett Star Magnetic-lack från L'Oréal i färgen Magnetic Grey. Målningen blev inte särdeles lyckad, men vad gör det när man har roligt!? Maten och kalaset blev desto bättre!




Jag gjorde bara magnetstjärnor på två naglar. Lacket är inte helt dumt utan heller. Färgerna (jag har många!) är inte jättespännande, men de täcker fint med ett lager. Det kan var värt att minnas när tiden är knapp och man ändå vill ha mörka naglar!







Tårna syntes inte, men fick vara fina ändå i China Glaze Ruby Pumps. Jag har målade tånaglar året runt. Det sätter lite piff på såväl pyjamasmys hemma som på resor!

Nu beger jag mig strax mot Kastrup. Eventuellt ses vi i veckan (om internet i Wien vill), jag har lite recensioner och årssammanfattningar på lut. Gott nytt så länge!

8 kommentarer:

  1. Tycker det såg supersnyggt ut. Ångrar lite att jag inte köpte något av de där lacken men då var det som att alla skulle ha dem och jag bev helt anti. Nu däremot... Ge mig!!!

    SvaraRadera
  2. Sminkan: Tack Jag har för mig att jag sett dem i reakorgar både på hm o kicks, du får hålla utkik där =)

    SvaraRadera
  3. Åh, Wien låter superhärligt, vad avis jag blir!!! Jag är faktiskt avis på naglarna med, har precis samma lack, men jag lyckas verkligen inte med några stjärnor:(

    SvaraRadera
  4. Jag har också mina tånaglar målade året runt, i kväll byte till China Glaze(Drastic) vinrött.

    SvaraRadera
  5. Emma P: Mina stjärnor blev inte heller ngt vidare den här gången =)

    Peter: Vinrtött på tårna är en riktig hit!

    SvaraRadera
  6. Men mina blir inte alls:( Händer verkligen inget, kan på sin höjd bli lite flammigt.

    SvaraRadera
  7. sjukt snygg farg tycker jag! :) ruby pumps hor man sa mycket om overallt att jag snart koper ett sjalv!

    SvaraRadera
  8. Emma P: Vad skumt!

    Maggie: Tack!

    SvaraRadera