onsdag 13 januari 2010

Lila januariöga





Även dagens ögonsminkning gick i lila. Jag har använt lila och mörkgrå skuggor ur Boldly Beautiful Eyeshadow Palette från Stila. Den mörkgrå har extra fantastiskt fint skimmer, den kan passera för grå, blå, lila eller grön. Rysligt användbar!


Utöver paletten använde jag primern/highlightern That gal, concealern Boi-ing och Powderflage från Benefit, maskara från Clinique, och ögonprimer och kajalen Ransom från Urban Decay. Dagens rouge, Pronto Pink från Clinique, rullade ut ur bild och kom inte med....

12 kommentarer:

  1. Detta var verkligen jättesnyggt Kerstin, känns som en ny favorit:)

    SvaraRadera
  2. Tina: Tack!

    Emma P: Tack! Jag har många favoriter i den paletten =)

    SvaraRadera
  3. Det är nästan så att jag skulle vilja ha bara den trion av hela paletten :D

    SvaraRadera
  4. Maria: Tack! Jag tror faktiskt att det är möjligt, har för mig att några av triosarna släpps var för sig nu till våren!

    Karin: Tack!

    SvaraRadera
  5. Läckert med lila, intensivt och tjusigt. Den där paletten är verkligen världens kap.

    SvaraRadera
  6. Vilken otroligt läcker färg!

    SvaraRadera
  7. Kajsa Kavat: Tack! Ja, den var verkligen värd sitt pris!

    Sminkan: Tack =)

    SminkJante: Tack!

    SvaraRadera
  8. jisses så snygga lila, den där kajalpennan vill jag ha :P

    SvaraRadera
  9. Linda: Tack! Köp den, den är jättefin =) Väldigt lik Lust från samma märke.

    SvaraRadera