lördag 23 januari 2010

Bästa läppsmörjet i bättre förpackning

Tjolahopp! Smith's Rosebud Salve i tub har kommit till Sverige! Även om jag ofta skriver om Eight Hour Cream i olika former, är rosensalvan min favorit när det gäller läppsmörj/allroundkrämer. Tidigare har den bara funnits i fin men ohygienisk burk, vilket har gjort att jag köpt Elizabeth Ardens stift istället.

Nu har den som sagt kommit i en bättre förpackning och igår klickade jag hem en till mig från Accessora. Nu är det bara att vänta! (För er som inte kan vänta kan jag berätta att jag sett tuben både på Kicks och Åhléns City också.)

4 kommentarer:

  1. YAY! Mer smet på tub till folket. :D

    SvaraRadera
  2. Det verkar ju kanonbra! Jag har aldrig testat nån av ders, men kan absolut tänka mig denna, iaf om jag hittar den på Kicks:)

    SvaraRadera
  3. Tina: Halleluja =)

    Emma P: Det gör du säkert!

    Sanna: Ja =)

    SvaraRadera