fredag 18 december 2009

Snövita naglar

Igår provade jag det sista otestade lacket ur Apocalyptic Nil Kit från Urban Decay, White Widow. På bilderna ovan har jag ett lager.



Idag målade jag på ett lager till. Färgen är en lite oklar blandning mellan vintervitt och ljust ljust grått med fint silvervitt skimmer. Jag gillar lacket bättre i två lager, men vi är inte helt kompisar. De andra färgerna i kitet känns mer "jag".




Utöver White Widow använde jag Apricot Cuticle Oil från Essie innan jag lackade. Bra grejer! Tårna lackade också, men med ett annat lack. Det får ni se imorgon, medan jag julstökar.

2 kommentarer:

  1. Det är svårt med vita lack. De är ofta strimmiga och jävliga. Såg riktigt bra ut på dig, det här, tycker jag, så kanske UD's lack är värda att satsa på? Har bara ett sedan tidigare.

    SvaraRadera
  2. Sminkan: Tack! Det är strimmigare i verkligheten än på bild.... De andra UD-lack1en är dock mycket bra, absolut värda att satsa på!

    SvaraRadera