fredag 4 december 2009

Brite Bird-vinst


Igår kom mina fina priser från tävlingen hos LipGloss Bitch. Skuggorna från Brite Bird är heeelt underbara! LipGloss Bitch-skuggan är skimrande i mellanmörkt lila, ett perfekt tillskott då jag har saknat just en sådan skugga! Bjooti är giftigt gröngul med tuskorsskimrande krämvita highlighterpartier, Micromiss är tealgrönmetallic och Sminkan är en trio i guld, svart och mullvad som inspirerats av katten Sabinas päls.


Jag slet upp posten direkt när jag kom hem från jobbet på torsdagskvällen, men dagsljuset var ju sedan länge borta. Trots det kunde jag inte hålla mig utan testade två varianter, lite hastigt målade ovanpå gårdagens sminkning. På ena ögat blev det LipGloss Bitch, och på andra ögat Sminkan. Vänta bara tills jag har dagsljus och lite mer tid!

10 kommentarer:

  1. Sweet! :D Jag hade nog använt Micromiss mest faktiskt, inne i den "nästan-svarta"-period som jag är ;)

    SvaraRadera
  2. Maria: Jag ska ge mig på den så fort det inte är jobbvardag =)

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du blev nöjd :) ska bli spännande att se mer av vad du hittar på med kollektionen!

    SvaraRadera
  4. Åh, vad kul! jag är verkligen jätteavis, det är en sån superfin vinst! Och superfina sminkningar med för den delen...

    SvaraRadera
  5. Helena: Tusen tack =)

    Emma P: Tack! Skuggorna är underbart lättmålade!

    SvaraRadera
  6. Grattis igen. Ser framemot att se makeuper med dem i dagsljus.

    SvaraRadera
  7. SminkJante: Tack! Dagsljuset är på ingång nu, så snart är det dags =)

    SvaraRadera
  8. Ja du, jag misstänkte det. jag önskar mig dem i julklapp, men kommer nog knappast få dem, erik bara skrattar åt mig när jag säger att jag behöver dem och mamma och pappa törs jag inte ens fråga:(

    SvaraRadera
  9. Grattis till Vinsten Kerstin! Helgens naglar blev Creative(crimson uprising), ett av mina favoritlack. Grymt läcker är den i allafall.

    SvaraRadera
  10. Emma P: Typiskt pojkvänner och föräldrar att inte förstå sig på sånt ;-) Kanske kan du testa att höra av dig till Glamour och kolla om de har några över? Ibland har de kanske sådan liggande?

    Peter: Tack! Crimson Uprising låter snyggt =)

    SvaraRadera